Matrecencent/hälsoinspektör i storstan!

Vid frukosten satt vi bredvit ett äldre sällskap herrar. Dessa herrar diskuterade livligt gårdagens händelser. Tydligen hade de hanmnat i hotelbaren. Där hade det kommit fram inte mindre än tre snygga tjejer och erbjutit sina sexuella tjänster. Helt öppet. De första två hade angett ett öppningsbud på 3000 men den tredje hade extrapris bara 2500. Gemensamt för de tre var att inte för någon ingick kondom. Det fick man köpa till för endast 49 kronor. Nästan som att storhandla på ica maxi. Man får köpa påsarna oxå.

När vi satt där drömde jag mig bort en stund och började tänka på filmen "Män som hatar kvinnor" Där jag sitter går Mikael Nykvist förbi just utanför fönstret. Ganksa roligt. Andra kändis span idag är Dr Alban med familj, Mamman till tomtens alla barn Katarina Evelöv.

Middags restaurangen idag var förbestämd och det var nog tur. Men maken till otrevlig personal har jag sällan stött på. Mammas och Tapas på kungsholmen heter restaurangen. När vi kom dit var det helt folktomt och mannen i bardisken höll nästan på att kasta ut oss ändå. Jag försäkrade att vi minsann kunde äta snabbt och vi fick till nåders ett bord. Han stod och blängde surt. bordet var ju bokat, om en timma och en kvart! Jag kunde inte rikgtigt låta bli så när jag ätit klart gick jag med övertydligt granskande blick och inspekterade lokalen. Tog upp en svart mapp ur min väska och låtsades fylla i ett formulär. Allt medan jag diskuterade saken med min bordsdam. Hon var med på leken direkt och jag sa lite halvhögt. Ja toaletterna är för nära i anslutning till köket. Han såg lite stressad ut, flackande blick svettningar och svalde upprepade gånger såg några svettpärlor i pannan. Lite kul måste man ju få ha.

Kommentarer
Postat av: Millster

arf arf

På dem bara!

2009-04-11 @ 21:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0