Kommer mera

Janson tillverkning med världens slöaste pärskalare. 5 kg potatis och den himla skalaren duger nog bäst som smörkniv. En mycket angenäm doft sprider sig i huset och jag blir tokhungrig. Jansons skall vara till ett bröllop i helgen.Tror ni nån märker om jag tar en smakbit? Till middag idag blev det blåbärspannkaka.  Sonen sa till pappan, mamma har hällt blå färg i pannkakan. Och blå färg. Det har jag numera över hela köket. Även hunden skiftar misstänkt i blått. Äter lite solrosfrön får se om matsuget minskar.

Kommentarer
Postat av: Corina

Blir att investera till köket då ser jag :) Kramis !

Har förresten provet den där varianten med billiga glasögon och gör inte om detta, massor med strul och glasögon som i slutänden inte gick att använda. Så hädanefter går jag till min vanliga optiker och betalar för vad det kostar bara jag får glasögon som jag ser något med :)

2009-08-30 @ 09:51:57
URL: http://alltingochingenting.corina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0