Sådär ja

Då har jag fixat det mesta julklapparna är inslagna och huset är halvstädat. Fördelen i år är att jag inte kommer behöva fixa någon julmat, det tackar vi min lyckliga stjärna för. Snön faller och nu är det bara att vänta på tomten.

Jag har kört bilbana idag. Väldigt roligt faktiskt! Bara fram med armbågarna och skuffa undan ungarna. När man kört en stund börjar det lukta bränt, nostalgi.

Jag är verkligen helkass på att slå in paket. Helt värdelös. Men med mycket möda och stort besvär så blir det ändå inslaget och med tanke på att jag slog in de flesta i kön på barnenshus med en väldigt aggresiv tant bakom mig så får man väl vara nöjd med resultatet. Ska inte såna där tanter ha passerat övergångsåldern och vara snälla och blida?

Kommentarer
Postat av: Corina

Gott Nytt År önskar vi i Långviken !!!!!

2009-12-31 @ 09:50:36
URL: http://corina.bloggplatsen.se
Postat av: Kina

Dags för ett nytt inlägg kanske....;-)

2010-01-03 @ 16:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0