På tal om stövlar

I morron bär det av till Italien. Den omtalade medelhavskryssningen som utgår från Venedig. I dag har jag packat och donat och klippt gräset. Medan jag klippte satt sonen och ritade, stilla och lugnt. När jag varvat huset så satt han på utebordet med spritpennan i högsta hugg och snoppen var alldelens grön! Hmm det här kommer att göra ont att få bort tänkte jag.

En tur till havet i sommarvärmen gjorde susen. Fyra timmars blötläggning och så var det borta. När han senare på kvällen skulle berätta för mormor vad han hade gjort så sa han. Den var aldelens grön, mormor! Snoppen såg ut som en stövel!


Kommentarer
Postat av: Corina

ASG skrattar så tårarna rinner ! Ungar är bara för underbara ! Kram !

2009-06-30 @ 12:47:51
URL: http://alltingochingenting.corina.se
Postat av: Millster

Haha, du har en underbar liten kille!

Och ha en härlig semester.

Sol-kram!

2009-07-02 @ 08:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0