Hundutställning och Snälla, Snälla, Snälla Sluta sjunga!

Klev upp i ottan, hoppade i kläderna rastade jykken och satt mig i kompisens bil med riktning Piteå och för att fara på hundutställning. ibland skulle man ju sinnesundersökas. Varför offra en perfekt sovmorron för att inte tala om en heldag med sonen. Vilka väger sin vikt i guld nuförtiden. Bara för att åka 20 mil till ett svinkallt ridhus och kolla på jykkar, inte ens min egen ras. Nåväl, ska villigt erkänna att jag saknat hunderiet för att inte tala om min kompis som bor i stockholm nuför tiden. Som vanligt har hundutställningar någon otrolig förmåga att ALLTID dra ut på tiden. Vi blev kvar till finalerna vilket innebar att vi angjorde hemmet vid sextiden.

Sonen och jag har myskväll och tittar på melodifestivalen. Jag frågade honom nyss vad han tycker om Amy Diamons låt. Nej mamma den är inge bra! Hon sjunger ju bara, Bajs, Bajs Bajs! Hmm låten heter ju it´s my life. Inte helt olikt. Undrar i mitt stilla sinne om hon inte attraherar en publik som är 4 år och inte attraherar dom äldre vad blir då kvar? Sen var det dags för Snälla Snälla med Caroline af ugglas. Då frågar han på fullaste allvar: Mamma? Är det där du, och pekar på tvn.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahahaha! go jesper, go jesper! guuuu så glad jag är att du börjat blogga, det här kommer förgylla en mammaledigs dagar, mängda! kram

2009-03-11 @ 12:32:02
URL: http://www.bullweiser.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0