Frisk igen

Jaha då har jag återhämtat mig från minigrisinfluensan. Det kvarstår bara lite hosta, den kommer BARA när det ringer i telefonen. Tack till den som uppfann sekretess knappen på jobbtelefonen.

Det blir mörkt tidigt nu, jag hann knappt klippa halva gräsmattan innan det blev svårt att se. Nåväl då kan man ju skylla på mörkret istället för lathet, när någon kommenterar de grästestar som man glömt.

Igår när jag kom hem så var det vatten framför och under frysen. Inte så lite vatten heller.
I dag när jag kom hem så har en blomma fallit från fönstret i badrummet, landat på tvättstället och fullkomligt bombarderat badrummet i jord. Är det ett tecken månne?
Jag ska inte vara hemma.



Kommentarer
Postat av: Corina

Kanske de du, du får vara borta mera. Va bra att du är frisk igen i alla fall. Kramis !

2009-09-16 @ 20:01:59
URL: http://corina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0