Städning

Jag borde egentligen städa men det finns så många saker som är så himla mycket roligare. Promenera med hunden, läsa en bok, klippa gräsmattan, dra ut en visdomstand. Ja ungefär vad som helst annars. Undra om man skulle kolla upp det där med hushållsnära tjänster. Fast dom vill väl att man röjer undan grejerna såpass att man hittar ner till golvet först.

Hundskrället löser hår igen. Stoppade just in henne i duchen och det resulterar i att vi har hundhår i ungefär 1.50 cm höjd runt hela huset och allt är blött dessutom. Det ända som är värre än hund som löser hår och luktar en blandning mellan kompost och asfalt, är en blöt hund som löser hår och luktar som en blöthund med inslag av kompost och asfalt.

Nej nu ska jag sitta och vänta tills städivern kommer och tar mig.

Kommentarer
Postat av: Corina

Fniss, kan tänka mig hur det sett ut hos dig. Här har vi städat två dagar nu jag och Jan. Han har fått ha inre tjänstgöring nämligen.Fönsterputs bland annat.Nyttigt eller vad tror du ? Kramis !

2009-09-03 @ 21:55:08
URL: http://alltingochingenting.corina.se
Postat av: Emma

Furminator Camilla, try one = buy one. De är oslagbara, finns skitbilliga på Tradera! Låna min så blir du frälst!

2009-09-04 @ 08:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0