Motionsdåre

Nu har jag blivit smittad av något allvarligt. Igår när jag lämnat sonen för barngympa så passade jag på att plåga mig ett varv runt elljusspåret. Hur kommer det sig att man kan ha bakhalt och inget glid samtidigt? Inte nog med att vi åkte skidor igår, även idag tog vi en sväng. Jag och sonen. Men stackars liten. Man måste nog se till och inhandla riktiga pjäxor och skidor. Hälen bromsar och ingen stabilitet alls. Men hela 500 meter klarade vi. Sen sa han bestämt, nädu mamma jag är nog inge bra på det här, jag måste nog träna hela natten.



Kommentarer
Postat av: Kina

Åhhh, men med hans energinivå så kommer han lätt att kunna toppa Gunde!!

2010-02-09 @ 22:07:31
Postat av: Corina

Nä se skidor aktar jag mig väldigt ifrån. Jag och dessa tingestar kommer inte överens alls ! Kram och trevlig helg !

2010-02-12 @ 19:00:10
URL: http://corina.bloggplatsen.se
Postat av: Millster

Vanligtvis så aktiva Ellen åker längdskidor med sin klass 1 gång/vecka. När vi släpade med skidorna häromdagen suckade hon djupt och meddelade "mamma, det här är inte riktigt min grej.."



2010-02-23 @ 12:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0