Dumma morsan

Idag fick jag se spindelmannen med bröst och allt på cyckel! Det var ju en dräkt med så mycket "muskler" att det såg ut som tuttar. Jag har väl helt enkelt för pervers fantasi. Skämmes!

Vovven och jag kom just hem från myggen, nej skogen menar jag. Men jag vet vad jag kommer göra i kväll och i natt. Tur det finns salubrin. Vad vore sommaren utan? Lydnadsträningen gick riktigt bra kanske kommer vi hinna med en tävling i höst.

I morron är det sista jobbardagen innan semestern. Party!

Kommentarer
Postat av: vickan

Tyckte du inte spindelmannen var snygg!!

"hammarns" värsting nr.1

Kommer bli en "kul" sommar i år,får ju redan ringa runt halva byn innan man hittar igen honom.Igår hade han stuckit hem till Maud!!!

Hoppas du får en lugn och bra semester = )

2009-06-18 @ 10:44:13
Postat av: Corina

Hoppas Midsommarfirandet blev fint ! Kramis !

2009-06-20 @ 15:34:56
URL: http://alltingochingenting.corina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0