Att blogga eller inte blogga

Det är frågan, mån ädlare att lida och föredraga ett bittert ödes stygn och pilar? Eller att ta till vapen mot ett hav av kval och dö med dem med ens?

Att tänka så många tankar och inte kunna skriva. Cencuren tär hårt på kreativiteten. Kan inte skriva om jobbet, det får jag inte enligt lag, kan inte skriva om relationer, vissa pga hänsyn andra mer pga ren självbevarelsedrift.
Funderar därför på att starta en anonym blogg igen, den förra blev ju populär.
Kanske hittar ni igen mig i cyberrymden, kanske inte?

Kommentarer
Postat av: Sushi

Skulle vara bra tråkigt om du slutade skriva, man får sig många goda skratt av dina utmålande berättelser om både det ena och det andra..många gånger dråpliga händelser, som man kan känna igen sig i...hoppas du fortsätter

2009-10-22 @ 20:45:22
Postat av: Kina

Jag fattar vad du säger men jag ler till varje inlägg!! Du är den lille svarta på min axel ;-)

2009-10-23 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0