Kollektiv styrstångsfylla

I helgen är det dags för den årliga cyckelfesten. En mycket trevlig tillställning där man bjuder och bjuds på god mat och alkohol. Inte nödvändigtvis i den ordningen. Det innebär ju oxå att man har okända människor på middag så en liten städning kan ju vara på sin plats innan. Städenergin som jag väntade på igår vägrade infinna sig men ibland blir man ju bara tvungen. Kan väl tillägga att slipa tapeter är väl inte den bästa upplägget om man vill ha ett fläckfritt hem.

I morgon skall jag hämta sonen på dagis. Tidigare i veckan pratade jag med honom i telefonen och sa att jag kommer och hämtar dig tidigare på fredag. Jag kommer klockan tre. Då svarade han eftertänksamt. Nej, mamma jag vill att du kommer tidigare. Jag vill att du kommer klockan 4!

Kommentarer
Postat av: Kina

Åhhh plutten!! De är i så härlig ålder nu!!

2009-09-04 @ 22:56:35
Postat av: corina

Barn är fantastiska !

2009-09-05 @ 03:26:50
URL: http://alltingochingenting.corina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0