Äntligen ledig

Att komma från ett stockholm där uteserveringarna just börjat blomma och solen värmer + 17 grader och landa i umeå med metervis med snö och 5 grader kallt och snöstorm kan lätt försämra ens humör med motsvarande gradtal.

En lugn avslappnd dag, bara jag och sonen. Vi har bara tagit det lugnt. Mitt i centrifugeringen började tvättmaskinen låta som en skördetröska. När den tvättat klart undersökte vi den tillsammans. Tre kronor rikare blev vi, de hade fastnat i propellern enligt sonen. Den blev då tyst och vi fick ett mindre bidrag till lördagens godisinköp
 
Vi tog en promenad till affären. Det är ett företag att gå med en fyraåring. Tänk så mycket roligt man passerar på vägen! Vattenpölar, synd mamma inte hade några stövlar på sig. Jag är ju småförtjust i vattenpölar själv.


Vi hade myskväll i kväll jag och sonen. Popcorn godis och bolibompa. Han somnade strax efter han sagt "Mamma jag har saknat dig, jätte, jätte, jätte, jätte, jätte, jätte, jätte, jätte, jätte, jätte, jätte, jätte, jätte...så mycket älskar jag dig!"

Kommentarer
Postat av: KINA

Där exploderade hjärtat!!

2009-05-03 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0