Snabbast utav alla, drar och skjuter snabbt

Vi har varit i Highchaparall. För att kolla in min kusin som jobbar där som dansare. Himmel va duktig hon! Vilket ställe sen! Jag trodde i min enfald att det skulle vara bara några få byggnader men, det fanns flera saloner ett ånglok som gick runt området och som naturligtvis blev rånat med jämna mellanrum. Där fanns ett mysigt våffel kafé, mums.

Man kunde gå till Mexico! och titta på riktiga bisonoxar och där fanns en mekanisk tjur. Vi stannar vid tjuren en liten stund. Som gammal ryttare är jag ju stor i käften och måste ju prova. Men ty fusan! Jag fick spö! Med hela 4 sekunder. Jag har inte riktigt ännu hämtat mig efter detta nederlag  och blåmärkena och träningsvärken även om pistolskyttet efteråt gav lite plåster på såren.


Kommentarer
Postat av: Kina

Sjöng Jenny??

2009-08-21 @ 19:18:54
Postat av: Millster

Härligt ställe, måste boka in det på to-do-listan.

2009-08-22 @ 20:40:41
Postat av: vickan

vi var oxå där i somras,hur kul som helst och stället roar alla åldrar = )

2009-08-24 @ 13:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0