Snygga mammor pussas bäst

Just hemkommen från ett synnerligen trevligt kräftkalas med några av mina vackraste väninnor. Det bjöds på kräftor och badtunna. Mums säger jag till båda.

 Junior var med och tvekade inte två sekunder innan han hoppade i badet. Väl nere i vattnet kunde han inte riktigt finna sin roll. De andra barnen var jämna par och lekte pusslekar. Sonen lekte katt som klöste de andra pojkarna. Hmm. En lång diskussion efteråt så kröp det fram att han oxå ville pussa flickorna. Jisses!! REDAN. Han ville prova pussas under vatten. Jag förklarade för honom att genom att klösas får man inga pussar. Sen lovade jag att jag ska pussa honom under vatten nån gång, vi får väl se hur länge han nöjer sig med mamma.

Varje kväll säger han mamma jag vill vara ledig i morron och varje morgon så vill han att jag ska hämta honom tidigare. Inte bara jag som vant mig vid att ha semester.  På fredag är det stängningsdag på dagis och då ska vi vara lediga.

 

Kommentarer
Postat av: Corina

Var lugn, sonen är fullt normal ! Kan tala om att mamma knappast duger när sonen kommer upp runt 9-10 år (vet).Jan hälsar (skulle nog skicka en puss om han fick men en kram skickas i alla fall).

2009-08-14 @ 08:43:02
URL: http://alltingochingenting.corina.se
Postat av: Kina

Man tackar! Jag får dåligt samvete att jag bråkade på honom!!! Ibland är man så korkad, klart att han kände sig utanför, de andra hade ju lekt hela dagen!

2009-08-14 @ 23:20:12
Postat av: Millster

Tack själv sötan!

Stackars lillkille som inte fick pussas med de andra...

Tids nog lär tjejerna fatta hinten! ;-)

2009-08-15 @ 23:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0