Guld helg i guldstaden

Nu har vi packat in alla tre vildarna i bilen och tillbringat en helg hos min kusin och hennes familj. Jag kan väl erkänna att det var lite pirrigt med tanke på att barnaskaran den här helgen bestod av inte mindre än fem barn mellan tre och sex år. Alla killar. Men vilka ungar! Helt underbara faktiskt, inga större dispyter alls. God mat och trevligt sällskap, kan det bli bättre? Jykken som skulle ha blivit bägaren som fick droppen att rinna över fick tillbringa helgen hos daghusse.


Det lackar mot jul och jag har julklappsångest, när skall tiden, lusten och pengarna infinna sig? Jag har nog trott att det skulle gå att vänta ut men det är väl bäst man gräver längst ner på kistbotten och tar ett rejält bett i det sura äpplet och ger sig in i slagsmålet på stan. Det brukar vara bättre att ha en strategi, men bara tanken på att lägga upp en får mig att lägga ner.

En Julfest har vi oxå hunnit med. Här kommer ett bildbevis.




Kommentarer
Postat av: Malin M W

Hej,

vilka bruuudar! Grrr...

Roligt att se er, förvisso bara på bild men ändå.

2009-12-17 @ 21:26:48
Postat av: Kina

Ni är välkomna tillbaka när som helst!!

2009-12-20 @ 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0