Fyllskalle

På bussen på väg hem idag klev det på en fyllskalle. Min åksjuka och lukten av gammal öl blandat med urin och diverse andra faciliteter burkar inte vara någon höjdare. Jag hade tur för denna fyllgubbe luktade ren sprit, om man tänkte på spolarvätska så var det helt okej. Han löste en biljett till bussens slutstation 7 mil bort. Innan vi lämnat stan så ville han stanna. Mitt i en rondell och när busschauffören vänligt förklarade att det fanns en hållplats 200 meter längre fram så sa gubben, då är det lika bra jag åker hela vägen!

Barngympa idag. Med förstärkning. Två vuxna behövs för att hålla ordning. Nja ordning och ordning men lättare blev det ialla fall. Var väldigt mycket grin, tror killen var övertrött.

Min mobiltelefon verkar få slut minne.  Lilleman har kommit på att ta kort. Och när man öppnar den kan man få se allt ifrån sig själv på toaletten till tusentals bilder på datorn. Alla tagna ur ett minimännisko perspektiv. Undra hur lång tid det tar innan han lyckas skicka iväg någon bild till någon på telefon listan? Hoppas bara det inte blir toalettbilden...

Mormor hade hämtat från dagis idag och när jag kom dit sprang han ut i bara tröjan, här är ett bildbevis på vad som hände sen


Kommentarer
Postat av: Kina

Det är vad jag kallar vinterbild!!!

2009-03-23 @ 17:55:58
Postat av: Millster

Ha-ha!

Du har en snabb och påhittig kille!

2009-03-24 @ 08:21:55
Postat av: Susanne

Ligger du på latsidan med bloggningen eller ?! ;)

2009-03-26 @ 11:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0