Blue screen

Veckan har rivstartat. Fick en påminnelse att det var lunch och hade inte ens hunnit kolla på klockan. Tänk att det kan vara så svårt att kliva ur sängen på morgonen trots att man vet så väl att de där extra minuterna kommer att straffa sig när man skall lämna på dagis och hunddagis. Det hjälper inte direkt att det blir kallare ute. Lyckligtvis så lyser snön med sin frånvaro, för det gör även mina beställda vinterdäck.

Tvn mådde inte så bra av min flytt. Jag orkade eller hann inte surra lasten så den hoppade runt lite grann på släpvagnen, välte några gånger oxå. Den blir blå, speciellt på bolibompatid. Sonen är inte så överförtjust i detta lyckligtvis brukar den inte vara blå så länge. Men det låter lite gulligt när han säger "skit tv". Jag kan ju inte annat än hålla med honom.

Tänkte avsluta med ett länktips för den som inte varit där. www.krutrut.com  som balsam för själen. Kolla galleriet Vilka bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0