Hemma dag.

Sonen pratade med sin far i mobilen och då hörde jag hur han sa, Nej mamma kan inte för hon kan inte köra bil, hon kan inte röra sig för hon är sjuk. Just så känns det. Jag kan inte. Eller jag försöker men blir så andfådd av minsta ansträngning. Jag har länge funderat på om man mäter snor i liter eller kilo. Det måste ju bero på denciteten och som det är nu ligger det närmare kilo varianten.

Inte många knop gjorda idag men jag måste säga att sonen är fantastisk vissa dagar. Han cycklade iväg till en kompis och kom hem. På vägen hem hade han passerat lekparken och där var några äldre vänner till honom. Han kom hem och frågade om han fick fara dit. Naturligtvis fick han det eftersom han frågat så snällt. Oturligt nog så hade dom lekt färdigt just efter han kom dit. Men lika glad för det var han och kom hem igen. Goknulen min.

Kommentarer
Postat av: Corina

Jisses det låter aningen snuvigt,hm....kilo tror jag blir bra som mätning :) Ibland är barnen underbara....och emellanåt inte alls:) Kramis och trevlig helg !

2009-09-11 @ 18:40:26
URL: http://corina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0