Vintern är räddad

Jag har inte haft igång tvn på hela sommaren. Faktum är att den stått ett bra tag ute på altanen. Men nu när det blir mörkare så kan man ju börja kolla lite. Tidigare hade jag bara basutbudet, dvs bara 1,2 & 4. Nu har jag uppgraderat mig nå ruggit. Animal planet och dog rescue here I come. I ärlighetens namn så är det mest för att slippa all fotboll och hockey som är på vintern.

Jag var förbi och kollade in sonens nya trehjuling i kväll. Oj! han har ganska bra koll och lutar sig redan rejält när han tar kurvorna. Det här kommer bli farligt. Men roligt och det är ju huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: Corina

Å jag som strävar efter att få se fotboll framför allt :) I övrigt är det ju bara såpor snart på varenda kanal och jag formligen får klåda av dessa program ! Blivande krossförare i sonen tro ? Kramis !

2009-09-17 @ 08:07:39
URL: http://corina.bloggplatsen.se
Postat av: Kina

Tätare uppdateringar om jag får be!!!! Jag vill veta om du så bara är på ICA :-) Puss! Kina

2009-09-20 @ 20:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0